Sprekers Junior MIE'20


Michiel Dullaert

Michiel is een zeer enthousiaste spreker en zijn favoriete onderwerp is: het vertellen van visuele verhalen op basis van data. Als data designer combineert hij zijn ervaringen als data-analist en UX-designer, met op de achtergrond zijn ervaring als spelontwerper en verhalenverteller. Het gevolg is een unieke vorm van datavisualisatie. Vanuit dePerfecteGrafiek.nl deelt Michiel zijn kennis om zo anderen te inspireren en hen te leren om zelf ook inspirerende en eenvoudig leesbare visualisaties kunnen maken.

Daan Sip

Daan begon zijn carrière bij een toonaangevend reclamebureau en wist zich daar in 5 jaar tijd op te werken tot creative director. In 2011 stuitte Daan op een nieuw fenomeen, te weten youtubers. In 2012 besloot hij een agency (Social1nfluencers) te starten dat youtubers en merken bij elkaar bracht voor commerciële samenwerkingen. Begin 2015 verkocht hij Social1nfluencers aan Talpa. In 2016 begon hij een nieuw bedrijf, SocialReblz. SocialReblz is een managementbureau voor een nieuwe generatie supersterren. Op dit moment helpt SocialReblz 20 digitale talenten verder in hun groei. Er worden verdienmodellen rondom deze talenten ontwikkeld en samen met hen contentseries gemaakt.

 

Jasper Spaargaren

Jasper Spaargaren (36) is Director / Founder of Sir Joe. With this corporate start-up, funded by Vrumona, he wants to take a leading position in the growing craft-soda market, by making soda sexy again. Jasper studied Economics in Groningen and holds a Master in Marketing Management. Jasper started his career in 2009 as a Management Trainee at Unilever and worked in categories like Pasta Sauce, Laundry and Ice Cream in diverse commercial roles. In 2015 he moved to Vrumona where he worked as a Marketing Manager. Jasper is a proud father of three young kids and lives in Zeist.

Niels Zee

Niels advised 80+ businesses on their digital marketing strategy, from single freelancers to corporations. Companies who still had to make the digital transformation and tech companies which are standing at the front of technology. He loves discovering the right marketing channels for businesses based on their products, competition and customers. He’s currently a growth marketer at 3D Hubs and a freelancer on the side. You can check his website nielszee.com to learn more.

Lisa van der Goot

Lisa is meer dan 5 jaar werkzaam als Design Researcher bij Perspective Business Design. Perspective helpt teams bij het ontwikkelen van succesvolle en impactvolle innovaties. Lisa heeft een affiniteit met internationaal onderzoek en UX.

Laura Kester

Laura is na een succesvolle stage inmiddels al bijna een jaar werkzaam als Design Researcher bij Perspective Business Design. Perspective helpt teams bij het ontwikkelen van succesvolle en impactvolle innovaties. Laura heeft vanuit haar studie sociale psychologie een match gevonden met Perspective door de human centered manier van werken.

Eline Zwinkels

Eline werkt inmiddels 5 jaar bij MediaTest. In deze periode is zij doorgegroeid tot senior research consultant. Eline heeft zich gespecialiseerd in UX-onderzoek, campagne—onderzoek en in onderzoeken met een jongere doelgroep. Zij bedient een breed portfolio aan uiteenlopende klanten. Hierbij wisselt zij kwalitatief en kwantitatief onderzoek met elkaar af. Eline gaat in gesprek met de doelgroep om achterliggende motivaties boven tafel te krijgen en duikt diep in de data en tabellen om te speuren naar opvallende resultaten en relevante crossingen.

Bart Massa

Bart Massa is Business Manager en MT-lid bij Validators. O.b.v. onbewust consumentengedrag helpt Validators merken groeien.