Sprekers


Wij willen jullie graag voorstellen aan onze sprekers

Ron Simpson

“You don’t have to know exactly what you’re doing to be successful.“ Creative serial entrepreneur Ron Simpson [33] discovered this life philosophy at quite a young age and never ever looked back. After setting up and selling a few startups varying from marketing to music and events to fashion, his latest challenge “The Avocado Show” is taking the world by storm.

Timo Bontenbal

Senior Analyst at SKIM, a global insights agency. Timo joined SKIM almost 2 years ago, since then he has been helping many companies in the technology, services and telecom industries to better understand the decision-making of consumers.

Chitra Mohanlal

Insights & design specialist bij Perspective, het bureau voor Human Centered Design. Grote affiniteit met visueel design en prototyping.

Wessel Roose

Wessel Roose: Wessel Roose is Senior Research Manager, based in Rotterdam. With over 8 years of experience in market research, he focuses on providing telecom, financial and technology clients with actionable insights for product development, innovation, pricing and portfolio optimization strategies. Wessel holds a master’s degree in neuropsychology from Rijksuniversiteit Groningen in the Netherlands.

Renske Verweijen

Insigths & design specialist bij Perspective, het bureau voor Human Centered Design. Grote affiniteit met capacity building en gedragsverandering.

Tim van der Wiel

Tim van der Wiel (1998) is de oprichter van GoSpooky en Speaky.ai, een social content agency en een softwareplatform voor Voice technologie. Op zijn dertiende verdiende Tim zijn eerste geld met een Twitter netwerk van ruim één miljoen Nederlandse tieners. In 2016 richtte hij GoSpooky op, een social content agency gericht op nieuwe media. In 2017 plaatste het Amerikaanse zakenblad Forbes Tim in hun jaarlijkse 30 Under 30 medialijst. Daarnaast werd GoSpooky door de Stichting Adverteerdersjury Nederland uitgeroepen tot het beste nieuwe reclamebureau van dat jaar. En in 2018 was Tim de hoogste binnenkomer in de Adformatie top 100, de lijst voor mensen die het verschil maken in de Nederlandse creatieve industrie. Hierin werd hij genoemd als “de Max Verstappen van de reclamewereld”.

Tim Zuidgeest

Geworteld in de consumentenpsychologie, laat Tim verrassende psychologische principes los in het marketinglandschap.

Tim is mede-oprichter van ST&T Research, het onderzoeksbureau dat merken helpt een kijkje te nemen in het brein van de consument. Hij spreekt over de laatste ontwikkelingen op het gebied van consumer insights, een vakgebied dat zich bij uitstek leent voor een psychologische bril.

Sylvie Verbiest

Sylvie is een creatieve denker, ervaren in jeugd en gespecialiseerd in economische psychologie. Bij SMALL doet zij innovatie en co-creatie en is zij verantwoordelijk voor het internationale netwerk.

Michiel Dullaert

Michiel Dullaert verzamelt en combineert kennis uit diverse vakgebieden en creëert daarmee zijn eigen stijl van data visualisatie. Waarin alles gericht is op het in beweging brengen van de lezer. De oplettende luisteraar herkent in zijn verhaal onderwerpen uit de wereld van data analyse, design, communicatie en user experience, vermengd met elementen uit de psychologie, storytelling en gamification.

Willem van Harrewijen

Willem van Harrewijen is Business Creatief bij The USP Company, een innovatiebureau voor Merkstrategie en Design Thinking. Met de blik op de toekomst, een flinke dosis creativiteit en oprechte interesse in wat consumenten beweegt ontwikkelt hij, samen met Hubert van Wensen, innovatieve producten en diensten die merken toekomstperspectief geven. Zij werken o.a. voor Eneco, SNS, Interpolis, NS, Squla en Pon.

Hanneke Theuws

Hanneke is bij het Nederlandse Rode Kruis verantwoordelijk voor alle marktonderzoeken en bracht met dit project hulpverlening, marketingcommunicatie en fondsenwerving bij elkaar voor de nieuwe jeugd strategie.

Hubert van Wensen

Hubert van Wensen is Business Creatief bij The USP Company, een innovatiebureau voor Merkstrategie en Design Thinking. Met de blik op de toekomst, een flinke dosis creativiteit en oprechte interesse in wat consumenten beweegt ontwikkelt hij, samen met Willem van Harrewijen, innovatieve producten en diensten die merken toekomstperspectief geven. Zij werken o.a. voor Eneco, SNS, Interpolis, NS, Squla en Pon.